Chcę zacząć żyć

Nie mam pojęcia co właśnie robię, po co i dlaczego, ale jedno wiem – chcę działać! Chcę coś robić, popełniać błędy i uczyć się, chcę poznawać nowych ludzi i odwiedzać nowe miejsca. Chcę robić coś nowego, innego, coś, o czym wcześniej nawet nie śniłam. Chcę poszerzać swoje horyzonty, chcę biec, iść, znowu biec, może czasami się czołgać albo nawet robić kilka kroków wstecz, ale wiem jedno: nie chcę stać w miejscu. Chcę pozbyć się wrażenia, że do niczego się nie przybliżam, że wszędzie dalej niż bliżej, że moje marzenia to… tylko marzenia, bez konkretnych kroków podejmowanych w celu realizacji. Może zabrzmi to nieco zbyt górnolotnie, ale chcę żyć. Żyć pełną piersią, wdychać inspiracje, wydychać pomysły.

Nie wiem dlaczego akurat dziś, nie wiem dlaczego teraz, ale właśnie nadszedł ten moment – zmieniam się. Zmieniam swoje życie, swoje podejście do świata, trochę idee, którymi się kieruję w życiu. Może niektórzy stwierdzą, że to bez sensu, że nie można ot tak, z dnia na dzień przejść zupełnej metamorfozy. Racja, nie da się. Ale najważniejszy jest początek i siedząc w tym ciemnym pokoju, pośród stosów zakurzonych gazet i stert starych zeszytów porządkuję swoje życie. Nie tylko szafki, w których nieustannie czegoś szukam, przegrzebuję, wyrzucam na środek podłogi i znów upycham starając się domknąć szufladę. Porządkuję swoje plany, przyszłe życie i głęboko wierzę, że się da. Że można. A nawet, że trzeba.

I wierzę, że dam radę. Nie poddam się, bo ktoś we mnie wierzy. Ktoś, kto zawsze będzie przy mnie, ktoś, kto mnie nie zawiedzie, ktoś, na kim zawsze mogę polegać i wiem, że mnie nie zdradzi. Cieszę się, że poznałam tę osobę. Odpowiedni ludzie bardzo dużo wnoszą do do życia. Wiecie kto to? To ja sama. Zaufałam sobie w pełni i wiem jedno – w momencie kiedy przestałam się starać przypodobać innym, zaczęłam siebie lubić. Zaczęłam wstawać rano z uśmiechem od ucha do ucha i po prostu, najzwyczajniej cieszyć się z życia.

I wiem, że każdy może to zrobić. Ty też. Wystarczy chcieć. Więc… powodzenia? Ktoś podejmie się wyzwania?

Skomentuj

